البارت الثامن عشر ثاني يوم سراج: يعني ايه مرجعتش من... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة

- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖

█ البارت الثامن عشر ثاني يوم سراج: يعني ايه مرجعتش من امبارح اتين: معرفش قالت انها خارجه للمكتبه مرجعتش شهاب: الظرف ده كان متساب عند الباب سراج: هاته بدأ سراج بقراءه الظرف مرحباً بالدوق العظيم احب اقدملك نفسي انا فؤاد امير مملكه الظل الواقع بنت سموك مشرفه عندي ولو عاوزها اتعاون معايا خرجني برا الإمبراطورية الا مش هتشوف بنتك تانى علشان تتواصل ابقي سيب الرساله جسر النهر اتين هي تجلس : يعنى يا خيانه اما موت بنتى برق: هيحصل بابا هات الجواب ده سراج: هتعمل ايه برق: هروح الإمبراطور هقوله علي اللي حصل هو يتصرف في القصر الإمبراطوري برق: نوح انت بتعمل هنا نوح:انت هنا برق: عشق اتخطفت الأمير فؤاد نوح بصدمه: ازاي حصل برق:راحت المكتبه ومن وقتها مرجعتش نوح وانا موصلها امبارح لحد العربه برق: العربه اصلا مختفيه موجوده طريق البيت السواق مقتول شارع الشوارع الجانبيه جنب المكتبه نوح: عرفت منين خطفها برق وهو يعطي له الجواب: جالنا النهارده الصبح اخذه قرأه ثم قال: طيب هتبعت جواب للمكان قال عليه تقولوا انكم موافقين تساعدوهم برق:ونهجم هياخد الجواب نوح :لا لان كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2024 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها أكبر دوق

إنضم الآن وتصفح بدون إعلانات
❞ البارت الثامن عشر



ثاني يوم

سراج: يعني ايه مرجعتش من امبارح

اتين: معرفش معرفش قالت انها خارجه للمكتبه و مرجعتش

شهاب: الظرف ده كان متساب عند الباب

سراج: هاته

بدأ سراج بقراءه الظرف

مرحباً بالدوق العظيم سراج احب اقدملك نفسي انا فؤاد امير مملكه الظل و في الواقع بنت سموك مشرفه عندي ولو عاوزها اتعاون معايا و خرجني برا الإمبراطورية الا مش هتشوف بنتك تانى علشان تتواصل معايا ابقي سيب الرساله عند جسر النهر

اتين و هي تجلس : يعني ايه يعنى يا خيانه الإمبراطورية يا اما موت بنتى

برق: ده مش هيحصل بابا هات الجواب ده

سراج: هتعمل ايه

برق: هروح الإمبراطور هقوله علي اللي حصل و هو يتصرف



في القصر الإمبراطوري

برق: نوح انت بتعمل ايه هنا

نوح:انت اللي بتعمل ايه هنا

برق: عشق اتخطفت من الأمير فؤاد

نوح بصدمه: ايه ازاي ده حصل

برق:راحت المكتبه ومن وقتها مرجعتش

نوح : ازاي وانا موصلها امبارح لحد العربه

برق: العربه اصلا مختفيه مش موجوده في طريق البيت السواق كان مقتول في شارع من الشوارع الجانبيه اللي جنب المكتبه

نوح: و انت عرفت منين ان فؤاد اللي خطفها

برق وهو يعطي له الجواب: ده جالنا النهارده الصبح

اخذه نوح و قرأه ثم قال: طيب هتبعت جواب للمكان اللي قال عليه و تقولوا انكم موافقين تساعدوهم

برق:ونهجم علي اللي هياخد الجواب

نوح :لا لان مفيش حاجه تؤكد انه ممكن يقول مكان عشق احنا نمشي وراه لحد ما نعرف مكان عشق

برق: ماشي بس لازم الإمبراطور يعرف

نوح: انا هعرفه

برق: نوح هو انت بتعمل ايه هنا وايه صله قرابتك بالامبراطور

نوح بأبتسامه: قريب اوي هتعرف سلام



في قاعه الحكم

نوح : سموك

حسنى: في ايه يا نوح

نوح : لقينا الامير فؤاد بس فيه مشكله

حسني: ايه

نوح وهو يعطيه الجواب: انه خاطف بنت الدوق سراج الدوقه عشق

حسني: الانسه عشق ليه

نوح : سموك الانسه عشق هي السبب في انتصارنا في المعركه وهي كمان اللي حمتني واخدت الضربه مكانى

حسني بغضب: مكانك ان عصيت اوامر يا سمو الامير

نوح: بابا انا مستعد لاي عقاب بس ارجوك ننقذ عشق

حسنى:دي اللي اثرت قلب الأمير من غير ما تعرف هو مين

نوح بصدمه: سموك عرفت منين

حسني: مش لازم تعرف دلوقتي عنك خطه لانقاذ حبيبتك

نوح: اه ولو سمحتلي انفذها بنفسي

حسنى:علي الاساس لو مسمحتلكش مش هتروح روح انقذها بس تجيبلي فؤاد حي

نوح : اوامرك

لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝

شهد الوليد

منذ 3 شهور ، مساهمة من: Shahdalwaleed(Hurricane)
5
1 تعليقاً 0 مشاركة