البارت الرابع تركت عشق نوح واتجهت إلي الخارج اما نوح... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة

- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖

█ البارت الرابع تركت عشق نوح واتجهت إلي الخارج اما فقد صعد فوق سطح منزل الماركيز ليراها وهى تغادر عاصي :نفذت بردو اللي دماغك اتنكرت جيت من ورايا نوح بضحك:عاصي هو الواحد ميعرفش يهرب منك شويه عاصي:لا متعرفش دلوقتي خلينا نروح قبل ما يكتشف الامبراطور غيابك يا ولي العهد في يوما اخر عشق: بابا انا عاوزة اروح الغابه سراج:ليه عشق:مش عارفه ليا مزاج اروح سراج:تمام بس خدى حد الفرسان معاكى عشق بأعتراض: لا لوحدى سراج: انتى عارفة أن لينا أعداء عشق: متنساش مش اي فارسه سراج بضحك:خلاص بقيتى فارسه عشق: احم فارسه اوي يعني يلا بقي وافق وافق سراج:بس زنانه روحي خدي سيفك بفرح :يعيش يعيش يعيش سراج بضحك:يلا بكاشه في الغابه كان تسمع صوت رمي الاسهم وضعت يدها علي سيفها اتجهت مصدر الصوت وجدت شاب يصوب الشجره عشق بأعجاب:واو منتصف الهدف نوح بتفاجئ:انتى بتعملي ايه هنا اقصد سموك بتعمل هنا عشق:سموك بلا بتاع نوح:بس ميصحش عشق:ملكش دعوة يصح كمان احنا خلاص بقينا اصحاب قولي مين علمك رمى الاسهم نوح بأرتباك: والدى علمنى عشق بحماس:بجد ينفع تعلمنى نوح وهو ينظر للسيف:موافق نعمل مبارزه كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2024 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق الإمبراطورية

إنضم الآن وتصفح بدون إعلانات
❞ البارت الرابع



تركت عشق نوح واتجهت إلي الخارج اما نوح فقد صعد فوق سطح منزل الماركيز ليراها وهى تغادر



عاصي :نفذت بردو اللي في دماغك و اتنكرت و جيت من ورايا

نوح بضحك:عاصي هو الواحد ميعرفش يهرب منك شويه

عاصي:لا متعرفش دلوقتي خلينا نروح قبل ما يكتشف الامبراطور غيابك يا ولي العهد



في يوما اخر

عشق: بابا انا عاوزة اروح الغابه

سراج:ليه

عشق:مش عارفه ليا مزاج اروح

سراج:تمام بس خدى حد من الفرسان معاكى

عشق بأعتراض: لا انا عاوزة اروح لوحدى

سراج: لا يا عشق انتى عارفة أن لينا أعداء

عشق: عارفه بس متنساش بردو أن مش اي حد انا فارسه

سراج بضحك:خلاص بقيتى فارسه

عشق: احم مش فارسه اوي يعني يلا بقي وافق وافق

سراج:بس يا زنانه روحي بس خدي سيفك معاكى

عشق بفرح :يعيش بابا يعيش بابا يعيش

سراج بضحك:يلا يا بكاشه



في الغابه

كان تسمع عشق صوت رمي الاسهم وضعت يدها علي سيفها و اتجهت إلي مصدر الصوت

وجدت شاب يصوب الاسهم علي الشجره

عشق بأعجاب:واو في منتصف الهدف

نوح بتفاجئ:انتى بتعملي ايه هنا اقصد سموك بتعمل ايه هنا

عشق:سموك ايه بس انا عشق بلا سموك بلا بتاع

نوح:بس ميصحش

عشق:ملكش دعوة يصح و كمان احنا خلاص بقينا اصحاب

قولي مين علمك رمى الاسهم

نوح بأرتباك: والدى هو اللي علمنى

عشق بحماس:بجد ينفع تعلمنى

نوح وهو ينظر للسيف:موافق بس نعمل مبارزه سريعه

عشق بثقه:متأكد

نوح :اكيد

عشق:اوك



بدأت المبارزه بينهم كان نوح يتفوق علي عشق في القوة البدنيه لكن عشق كانت متفوق عنه بالسرعه و بسبب سرعتها أصابت نوح في ايده



عشق بخضه:يا خبر انت كويس انا اسفه انت بخير

نوح: أهدى أهدى محصلش حاجه

عشق وهي بتقطع البطانه الداخليه للفستان وبتربط الجرح: انا اسفه مكنش المفروض اتغابي بالشكل ده

نوح وهو بيمسك اديها:عشق أهدى انا بخير ده جرح سطحي

عشق: بجد

نوح:اه بجد حتي بصي

عشق:احم تمام بس خليك لافف ايدك علشان ميعلمش في ايدك

نوح بأبتسامه :حاضر

عشق: انا لازم امشي دلوقتي

نوح:هنتقابل تانى

عشق بضحك:اكيد أن شاء الله و متنساش أن المرة الجايه هتعلمنى الرمايه

لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝

شهد الوليد

منذ 3 شهور ، مساهمة من: Shahdalwaleed(Hurricane)
6
0 تعليقاً 0 مشاركة