البارت الثالث ادم وهو يرفع يده حتي يضربها:لا واضح أن... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة

- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖

█ البارت الثالث ادم وهو يرفع يده حتي يضربها:لا واضح أن انتي بقيتي قليله الادب اوي امسك برق بغضب عينيه تطق شرار:اللي يفكر يلمس شعره واحده من اختي اكسر ايده ادفنه بالحيا فهمت ادم بألم:فهمت فهمت عشق هي تضع يدها علي كتف برق:خلاص يا سيبه و نظرت لادم نظره اقسم لو كانت العيون تطلق النار لكان اول الميتين عشق بصوت حاد:المره الجايه اللي هتفكر ترفع ايدك عليا سيفي هيكون سابق فاصل راسك عن جسمك و استدارت لوالدها قالت:بابا انا هكون البلكونه سراج:تمام حبيبتي بعد مغادره عشق نظر سراج لماركيز صفوان بهدوء ممزوج بالحده:ماركيز صفوان صفوان بتوتر:أيوة سراج:اظن انك عارف اني معنديش اغلي بنتي مش كده صفوان بتوتر:ا أيوة حضره الدوق ادم مكنش يقصد اكيد سراج: بقصد أو لا هو كان هيضرب الغاليه وانا هقتله لاني ده هيعجب بس هعمل حاجه ابسط ماركيز صفوان صفوان:ن نعم سراج بقوه:بسبب ابنك عمله هيتم قطع كل صفقات التجاره ما بينا انت الشخص الوحيد هيضر انت صفوان بخوف :لا دوق ارجوك اتين :اللي الأبناء بيدفع تمنه الأباء الماركيز في البلكونه سانده اديها سور تنظر للقمر الجارسون:تشربي حاجه عشق بابتسامه:لا شكرا الجارسون:حضرتك كويسه عشق كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2024 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر الإمبراطورية

إنضم الآن وتصفح بدون إعلانات
❞ البارت الثالث



ادم وهو يرفع يده حتي يضربها:لا واضح أن انتي بقيتي قليله الادب اوي

امسك برق يده بغضب و عينيه تطق شرار:اللي يفكر يلمس شعره واحده من اختي اكسر ايده و ادفنه بالحيا فهمت

ادم بألم:فهمت فهمت

عشق و هي تضع يدها علي كتف برق:خلاص يا برق سيبه



و نظرت لادم نظره اقسم أن لو كانت العيون تطلق النار لكان اول الميتين



عشق بصوت حاد:المره الجايه اللي هتفكر ترفع ايدك عليا سيفي هيكون سابق ايدك و فاصل راسك عن جسمك

و استدارت لوالدها و قالت:بابا انا هكون في البلكونه

سراج:تمام يا حبيبتي

بعد مغادره عشق نظر سراج لماركيز صفوان بهدوء ممزوج بالحده:ماركيز صفوان

صفوان بتوتر:أيوة

سراج:اظن انك عارف اني معنديش اغلي من بنتي مش كده

صفوان بتوتر:ا أيوة حضره الدوق ادم مكنش يقصد اكيد

سراج: بقصد أو لا هو كان هيضرب بنتي الغاليه وانا مش هقتله لاني عارف ان ده مش هيعجب عشق بس هعمل حاجه ابسط , ماركيز صفوان

صفوان:ن نعم

سراج بقوه:بسبب اللي ابنك عمله هيتم قطع كل صفقات التجاره ما بينا و انت عارف الشخص الوحيد اللي هيضر هو انت

صفوان بخوف :لا يا دوق ارجوك

اتين :اللي عمله الأبناء بيدفع تمنه الأباء حضره الماركيز



في البلكونه كانت عشق سانده اديها علي سور البلكونه و تنظر للقمر



الجارسون:تشربي حاجه

عشق بابتسامه:لا شكرا

الجارسون:حضرتك كويسه

عشق بهدوء: الحمدلله

بص لها الجارسون وسكت

عشق :عاوز تقول ايه

الجارسون:ينفع اتكلم

عشق:ده اكيد مفيش حد علي الكره الارضيه كلها يجرأ يمنعك من الكلام

الجارسون:غريبه

عشق:هي ايه

الجارسون:اول مره اشوف حد من النبلاء بيفكر كده

عشق:النبيل مش مجرد لقب بيتم الحصول عليه النبيل ده شئ في الأخلاق والصفات لان اللقب مش هيبقي ليه لزمه الاخلاق متدنيه

يا ... هو اسمك ايه صحيح

نوح:نوح اسمي نوح

عشق بابتسامة:اسمك جميل وانا بحبه

نوح بابتسامة: شكراً تسمحيلي احيكي علي شجاعتك قدام ابن الماركيز

عشق :انا معملتش حاجه انا بس دفعت عن ذاتي يا نوح

نوح: عن اذنك انا لازم امشي

عشق اتفضل



نوح وهو خارج اصطدم في أحد النبلاء



صباح بغضب:انت غبي مش تفتح ازاي تعمل كده

نوح :انا اسف مكنتش اقصد



كان كل الحضور يتابعون الذي يحصل ومنهم عشق التي خرجت علي الصوت العالي



عشق بصدمه ما بين نفسها:عنود لا مستحيل هي شبها شكل انما جوهر مستحيل

صباح:اسف ايه و زفت ايه انت عارف الفستان ده سعره قد ايه

ده يشتريك انت و عائلتك كلها

عشق وهي تأخذ كأس من علي التربيزه و تسكبه علي صباح: و انتي متعرفيش أن الأخلاق اهم من الفلوس

صباح بصريخ:اه ايه اللي انتى عملتيه ده انتي مش ...



و قبل أن تكمل جملتها نظرت علي من فعل ذلك



صباح برهبه:انسه عشق

عشق بعيون مظلمه :اه عشق و اللي لو ممشتيش من قدمها دلوقتي هخليكي حديث النبلاء بس قبل ما تمشي اعتذري لنوح

صباح:بس

عشق بهدوء:من غير بس اتفضلي

صباح:اسفه



قالت صباح كلمتها و اتجهت للخارج بسرعه



عشق لادم:انت كويس

ادم:اه شكرا ليكى مكنش لازم تعملي كده

عشق:ادني الناس مكانه هما اللي يشوفوا الظلم و الغلط و يقفوا يتفرجوا

اتين:تيجي نروح يا عشق

عشق :ياريت لانى بدأت اتعب سلام يا نوح

لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝

شهد الوليد

منذ 3 شهور ، مساهمة من: Shahdalwaleed(Hurricane)
9
1 تعليقاً 0 مشاركة